Obsługa klienta

Jak możemy Ci pomóc? Znajdź odpowiedź szybko i łatwo na tej stronie obsługi klienta.

Zamówienia

Masz pytanie dotyczące zamówienia złożonego za pośrednictwem naszego sklepu internetowego?

Wsparcie techniczne

Masz pytanie techniczne dotyczące (zakupionego) produktu?

Zwroty i refundacje

Chcesz zwrócić produkt lub sprawdzić status zgłoszenia RMA?

Zamówienia

Jakie są metody płatności?

Możesz u nas płacić za pomocą Paypal.

Jaki jest czas dostawy?

Zamówionego produktu można spodziewać się w ciągu 2-4 dni roboczych w przypadku zamówień na terenie Holandii. W przypadku zamówień na terenie Europy lub Stanów Zjednoczonych czas dostawy wynosi 3-5 dni.

Jak mogę śledzić zamówienie?

Gdy tylko wyślemy zamówienie, otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą numer śledzenia.

Gdzie mogę pobrać fakturę?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz fakturę pocztą elektroniczną.

Czy mój produkt jest w magazynie?

Strona produktu pokazuje, czy produkt jest w magazynie, czy (tymczasowo) niedostępny. Uwaga: w przypadku zamówień zagranicznych należy wybrać właściwy magazyn.

Jak zmienić zamówienie?
  • Po złożeniu zamówienia zmiany nie są możliwe.
  • Jeśli zamówienie jest już w drodze i masz numer przesyłki, NIE odbieraj dostawy. Produkt zostanie automatycznie zwrócony do nas.
  • Jeśli przyjmiesz dostawę, możesz wypełnić formularz RMA, aby zwrócić produkt
Czy mogę zmienić adres dostawy bieżącego zamówienia?

Po zarejestrowaniu przesyłki w firmie kurierskiej nie możemy już niczego zmienić. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze numeru śledzenia, wyślij wiadomość e-mail na adres sales@r-go-tools.com a.s.a.p. ze zaktualizowanym adresem dostawy. Jeśli masz numer przesyłki, skontaktuj się z odpowiednią firmą kurierską.

Jak anulować zamówienie?

Prosimy o jak najszybsze przesłanie rezygnacji e-mailem na adres sales@r-go-tools.com. Istnieje jednak duże prawdopodobieństwo, że zamówienie zostało już zrealizowane. W takim przypadku najwygodniej jest nie odbierać dostawy, więc produkt zostanie automatycznie zwrócony do nas.

Wsparcie techniczne

Nie mogę połączyć mojego produktu. Co teraz?

Przejdź do odpowiedniej strony produktu, aby pobrać instrukcję lub sprawdź FAQ (często zadawane pytania) na dole strony, aby sprawdzić, czy na Twoje pytanie została udzielona odpowiedź.

Wygląda na to, że mój produkt nie działa. Co teraz?

Najpierw sprawdź instrukcję obsługi lub FAQ w celu znalezienia możliwych rozwiązań. W przypadku (możliwej) usterki należy wypełnić formularz RMA.

Moje pytanie nie zostało wymienione w FAQ. Co teraz?

Jeśli nie można znaleźć rozwiązania w FAQ, wyślij swoje pytanie e-mailem na adres technical-support@r-go-tools.com.

Zwroty i refundacje

Jak działa zwrot?

Po wypełnieniu formularza RMA otrzymasz e-mailem etykietę zwrotną DHL. Proszę bezpiecznie zapakować zwracany produkt w oryginalne, nieuszkodzone opakowanie i dołączyć wydrukowaną etykietę zwrotną. Dostarcz przesyłkę do punktu serwisowego DHL.

Jakie są etapy procesu zwrotu?
  1. Wypełnienie formularza RMA.
  2. Otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi zwrotu i etykietą zwrotną.
  3. a. Każdy produkt zastępczy jest wysyłany natychmiast. Nie czekamy na zwrot wadliwego produktu.
    b. Jeśli nie zostanie wybrany produkt zastępczy, kwota zostanie zwrócona natychmiast po zwróceniu wadliwego produktu
Jaki jest mój status zwrotu?

Otrzymasz automatyczne potwierdzenie otrzymania formularza RMA. Jego przetworzenie zajmie kilka dni. Jeśli chcesz dowiedzieć się o statusie, wyślij wiadomość e-mail na adres rma@r-go-tools.com.

Jak mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

Podaj swoje dane bankowe w formularzu RMA. Po otrzymaniu zwrotu przelejemy kwotę na podany numer konta bankowego.

Jakie jest moje prawo do odstąpienia od umowy/jakie są warunki anulowania umowy?

Regulamin znajduje się tutaj.