Obsługa klienta
Jak możemy Ci pomóc? Znajdź odpowiedź szybko i łatwo na tej stronie obsługi klienta.
Masz pytanie dotyczące zamówienia złożonego za pośrednictwem naszego sklepu internetowego?
Masz pytanie techniczne dotyczące (zakupionego) produktu?
Chcesz zwrócić produkt lub sprawdzić status zgłoszenia RMA?
Zamówienia
Możesz u nas płacić za pomocą Paypal.
Zamówionego produktu można spodziewać się w ciągu 2-4 dni roboczych w przypadku zamówień na terenie Holandii. W przypadku zamówień na terenie Europy lub Stanów Zjednoczonych czas dostawy wynosi 3-5 dni.
Gdy tylko wyślemy zamówienie, otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą numer śledzenia.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz fakturę pocztą elektroniczną.
Strona produktu pokazuje, czy produkt jest w magazynie, czy (tymczasowo) niedostępny. Uwaga: w przypadku zamówień zagranicznych należy wybrać właściwy magazyn.
- Po złożeniu zamówienia zmiany nie są możliwe.
- Jeśli zamówienie jest już w drodze i masz numer przesyłki, NIE odbieraj dostawy. Produkt zostanie automatycznie zwrócony do nas i nie zostanie naliczona opłata za zwrot.
- W przypadku odbioru przesyłki prosimy o kontakt w celu uzyskania dalszych informacji.
Po zarejestrowaniu przesyłki w firmie kurierskiej nie możemy już niczego zmienić. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze numeru śledzenia, wyślij wiadomość e-mail na adres sales@r-go-tools.com a.s.a.p. ze zaktualizowanym adresem dostawy. Jeśli masz numer przesyłki, skontaktuj się z odpowiednią firmą kurierską.
Prosimy o jak najszybsze przesłanie rezygnacji e-mailem na adres sales@r-go-tools.com. Istnieje jednak duże prawdopodobieństwo, że zamówienie zostało już zrealizowane. W takim przypadku najwygodniej jest nie odbierać dostawy, więc produkt zostanie automatycznie zwrócony do nas.
Wsparcie techniczne
Przejdź do odpowiedniej strony produktu, aby pobrać instrukcję lub sprawdź FAQ (często zadawane pytania) na dole strony, aby sprawdzić, czy na Twoje pytanie została udzielona odpowiedź.
Najpierw sprawdź instrukcję obsługi lub FAQ w celu znalezienia możliwych rozwiązań. W przypadku (możliwej) usterki należy wypełnić formularz RMA.
Jeśli nie można znaleźć rozwiązania w FAQ, wyślij swoje pytanie e-mailem na adres rma@r-go-tools.com.
Zwroty i refundacje
- Prosimy o wypełnienie formularza RMA. Nasz dział RMA skontaktuje się z Tobą.
- Otrzymasz etykietę zwrotną DHL pocztą elektroniczną.
- Produkt należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie przeznaczone do zwrotu i umieścić na nim etykietę zwrotną.
- Dostarczyć przesyłkę do punktu obsługi DHL.
- Po otrzymaniu paczki w dobrym stanie, zajmiemy się dalszym przetwarzaniem tak szybko, jak to możliwe.
- Wypełnij formularz RMA w ciągu 30 dni. Nasz dział RMA skontaktuje się z Tobą.
- Użytkownik zwraca przesyłkę na własny koszt w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.
- Po otrzymaniu produktu w dobrym stanie otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 2 tygodni.
Otrzymasz automatyczne potwierdzenie otrzymania formularza RMA.
Po otrzymaniu zwrotu jego przetworzenie zajmie kilka dni. Jeśli chcesz poznać dokładny status, wyślij wiadomość e-mail na adresrma@r-go-tools.com . Zwrot powinien zostać przetworzony w ciągu 2 tygodni.
Podaj swoje dane bankowe w formularzu RMA.
Po otrzymaniu zwrotu w należytym stanie przelejemy kwotę na podany numer konta bankowego.
Regulamin znajduje się tutaj.