Obsługa klienta

Jak możemy Ci pomóc? Znajdź odpowiedź szybko i łatwo na tej stronie obsługi klienta.

Zamówienia

Masz pytanie dotyczące zamówienia złożonego za pośrednictwem naszego sklepu internetowego?

Wsparcie techniczne

Masz pytanie techniczne dotyczące (zakupionego) produktu?

Zwroty i refundacje

Chcesz zwrócić produkt lub sprawdzić status zgłoszenia RMA?

Zamówienia

Możesz dokonać płatności za pomocą iDeal, Klarna, Paypal, Giropay oraz karty kredytowej.

W przypadku zamówień na terenie Holandii zamówiony produkt zostanie dostarczony w ciągu 2–4 dni roboczych. W przypadku zamówień na terenie Europy lub Stanów Zjednoczonych czas dostawy wynosi 3–5 dni.

Gdy tylko wyślemy Twoje zamówienie, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia przesyłki.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz fakturę pocztą elektroniczną.

Na stronie produktu podano, czy produkt jest dostępny w magazynie, czy też jest (tymczasowo) niedostępny. Uwaga: przy składaniu zamówień z zagranicy należy upewnić się, że wybrano właściwy magazyn.

  • Po złożeniu zamówienia nie można wprowadzać żadnych zmian.
  • Jeśli zamówienie jest już w drodze i masz numer śledzenia, NIE odbieraj przesyłki. W ten sposób produkt zostanie automatycznie zwrócony do nas i nie poniesiesz żadnych kosztów zwrotu.
  • Jeśli mimo wszystko odbierzesz przesyłkę, skontaktuj się z nami natychmiast w celu dalszego rozpatrzenia sprawy.

Gdy paczka zostanie zgłoszona do firmy kurierskiej, nie możemy już wprowadzać żadnych zmian. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze numeru przesyłki, wyślij jak najszybciej wiadomość e-mail na adres sales@r-go-tools.com, podając poprawny adres dostawy. Jeśli masz numer przesyłki, skontaktuj się z odpowiednią firmą kurierską.

Prosimy o jak najszybsze przesłanie wiadomości e-mail z informacją o anulowaniu zamówienia na adres sales@r-go-tools.com. Istnieje jednak duże prawdopodobieństwo, że zamówienie zostało już zrealizowane. W takim przypadku najlepiej nie odbierać przesyłki, aby produkt został automatycznie zwrócony do nas.

Zaloguj się

Załatw wszystko łatwo i szybko na swoim koncie. Zaloguj się lub utwórz nowe konto.

  • Łatwe przeglądanie zamówień i faktur
  • Zgłaszanie zwrotów lub napraw
  • Zmiana danych

Wsparcie techniczne

Przejdź do strony produktu zakupionego przez Ciebie produktu, aby pobrać instrukcję obsługi lub sprawdź w sekcji FAQ (często zadawane pytania) na dole strony, czy znajduje się tam odpowiedź na Twoje pytanie.

Najpierw sprawdź instrukcję obsługi lub FAQ, aby znaleźć ewentualne rozwiązania. W przypadku (potencjalnej) usterki wypełnij formularz RMA.

Jeśli nie znalazłeś rozwiązania w sekcji FAQ, wyślij swoje pytanie na adres rma@r-go-tools.com.

Zwroty i refundacje

  • Wypełnij formularz RMA.
  • Nasz dział RMA skontaktuje się z Tobą.
  • Otrzymasz e-mailem etykietę zwrotną DHL.
  • Zapakuj produkt solidnie w oryginalne opakowanie do zwrotu i naklej na nie etykietę zwrotną.
  • Dostarcz paczkę do punktu serwisowego DHL.
  • Po otrzymaniu paczki oraz sprawdzeniu jej stanu zajmiemy się dalszą obsługą.

  • Wypełnij formularz RMA w ciągu 30 dni. Nasz dział RMA skontaktuje się z Tobą.
  • Odeślij paczkę na własny koszt w oryginalnym opakowaniu, bez uszkodzeń.
  • Po otrzymaniu produktu oraz sprawdzeniu jego stanu, w ciągu 2 tygodni otrzymasz zwrot pieniędzy.

Otrzymasz automatyczne potwierdzenie odbioru formularza RMA. Po otrzymaniu zwróconego produktu jego przetworzenie potrwa kilka dni. Jeśli chcesz poznać dokładny status, wyślij wiadomość e-mail na adres rma@r-go-tools.com. Zwrot należności powinien zostać zrealizowany w ciągu 2 tygodni.

Na formularzu RMA należy podać dane bankowe. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej oraz sprawdzeniu jej stanu, należność przelejemy na podany numer konta bankowego.

Zobacz tutaj ogólne warunki.

Skontaktuj się z nami

Nasz dział obsługi klienta jest otwarty od 8:30 do 17:00!